dr Adrianna Lewandowska,
Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego Doradca ds. strategii i sukcesji w firmach rodzinnych
W przeciwieństwie do przedsiębiorstw niezarządzanych przez rodzinę firmom rodzinnym zależy przede wszystkim nie na szybkim zysku, lecz na stabilnym, długotrwałym rozwoju. Tradycja, sukcesja i zachowanie wyznawanych wartości po przekazaniu biznesu kolejnym pokoleniom jest nadrzędnym celem założyciela. Wartości wyznawane przez założyciela splatają się z wartościami całej rodziny, która ma realny wpływ na wartości, misję i strategię firmy, a także na zasady komunikacji z klientami i kontrahentami. To one stają się naturalną siłą zrównoważonego rozwoju
przedsiębiorstwa.
Źródło: Logistyka Odzysku 4/2014(14), str. 22-24
Pełna wersja artykułu kosztuje 6,15 zł brutto
(artykuł w wersji elektronicznej – format pdf)
ZAMAWIAM