dr Katarzyna Michniewska
Doktorantka SGH
Źródło: Logistyka Odzysku 2/2012(3), str.16-19
Dynamicznie zmieniające się realia rynkowe i zawirowania gospodarcze sprawiają, że nie wystarczy już dbać o najwyższą jakość i promocję oferowanych produktów. Ogromnym, i wciąż często niedocenianym, źródłem korzyści (nie tylko finansowych) dla współczesnych przedsiębiorstw jest właściwy system obsługi zwrotów i reklamacji. Dzięki rozwiązaniom informatycznym możliwa jest ich automatyzacja, pozwalająca na dalsze oszczędności. Co więcej, usprawnienia te znajdują pozytywne odbicie w poprawie relacji z klientem i umocnieniu pożądanego wizerunku marki na rynku. Warto zatem poznać prawdziwe znaczenie zwrotów w łańcuchu dostaw i dowiedzieć się, jak można je wykorzystać.
Pełna wersja artykułu kosztuje 6,15 zł brutto
(artykuł w wersji elektronicznej – format pdf)
ZAMAWIAM