Zwroty i reklamacje w łańcuchu dostaw

dr Katarzyna Michniewska
Doktorantka SGH

 

Źródło: Logistyka Odzysku 2/2012(3), str.12-14

 

Zwroty i reklamacje już w poprzednim ustroju państwowym kojarzyły się źle. Głównie kończyły się wpisem w księdze skarg i zażaleń, a w efekcie były ogniskiem konfliktów między klientem, a dostawcą produktu bądź usługi. Dziś zwroty i reklamacje również budzą negatywne skojarzenia, ale w natłoku reklam i ich spadającej skuteczności, producenci powoli starają się je wykorzystywać dla nawiązania skutecznego dialogu z klientem. Niniejszy artykuł porządkuje kwestie związane z różnego typu zwrotami, ukazuje ich znaczenie i metody obrócenia ich na korzyść firmy.

Pełna wersja artykułu kosztuje 6,15 zł brutto
(artykuł w wersji elektronicznej – format pdf)
ZAMAWIAM

2018-08-06T10:38:13+00:00 9 lipca 2013|