Prenumerata # 66/10/2013
W zmieniającym się świecie i wzorcach konsumpcyjnych, jakość produktu czy cena nie są już podstawowym motorem decyzyjnym wśród konsumentów. Szacunek dla środowiska naturalnego oraz społeczności lokalnej wpisuje się na stałe w strategię działania firm ukierunkowanych na nieustanny rozwój. Royal Canin działa na rynku od ponad 40 lat. Jako producenci suchej karmy dla psów i kotów mamy świadomość, że nasze działania wpływają na potrzeby żywieniowe tych zwierząt, a także na środowisko naturalne, dlatego zawsze kierujemy się naszą podstawową zasadą „Wiedza i szacunek”. Jak ciągle doskonalić procesy technologiczne, by zapewnić dobrą jakość życia przyszłym pokoleniom? Jak z odpadu produkcyjnego uczynić zasób? Jakie źródło energii odnawialnej najefektywniej zaspokoi nasze potrzeby? W obszarze zrównoważonego rozwoju jest więcej pytań niż odpowiedzi, a „Logistyka Odzysku” postawiła sobie za zadanie pogłębianie świadomości ekologicznej wśród firm i otworzyła dialog z przedsiębiorcami o systemowym podejściu do ochrony środowiska. Czasopismo „Logistyka Odzysku” stanowi forum wymiany praktycznych rozwiązań, jakie możemy zastosować na rzecz ochrony zasobów naturalnych, będąc jednocześnie inspiracją do dalszych rozważań nad wartością środowiska.